SUNNY DAY


Hello! Onsdag och för mig så betyder det att den fjärde och näst sista dagen jag är själv. Men det bästa av allt är att jag inte känner mig så ensam, alla här är så trevliga och pratsamma så jag blir lycklig i själen. Allt från hjälpsamma busschaufförer till våran gulliga städerska till taxichaufförer som bara är trevliga och bryr sig.
Jag har iallafall varit en sväng till köpcentret, unnade mig fina träningskläder och köpte med mig lite frukt. Nu är jag påväg ner till poolen och insåg precis att solkrämen som jag åkte för att köpa totalt glömdes bort så nu har jag smort in hela mig med min ansiktskräm som innehållet solskyddsfaktor, hejja mig haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0