PUT SOME FEEL GOOD IN MY SOUL

Jag är och har varit så länge jag kan minnas ett kontrollfreak. Jag älskar verkligen att planerna och boka in saker. Och på samma sätt älskar jag också att vara spontan och göra saker jag känner för. En lagom balans. Ibland tänker jag att jag kan bestämma och styra över allt som händer i mitt liv och det får ju livet att tappa sin charm litegrann. Så just nu när jag inte kan planera något, jag vet bara vart jag är och vem jag är här med så försöker jag njuta så mycket som möjlig, göra det jag vill när jag vaknar och det är helt fantastiskt. Det har varit en prövning såklart, men jag jobbar på att göra det bästa av alla situationer och på så sätt somna med ett leende på läpparna och känna mig nöjd med varje dag.

Jag har bara så många lyckorus just nu, ni vet när man tror att man är knäpp för man står och ler för sig själv. Jag älskar livet!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0