GAME NIGHT


Snart dags för match igen. Sist vi var där så var det Metallica kväll. Jag Julia och Alex hade suttit nere i loungen och ätit innan matchen och skyndade oss till våra plaster, nere i gången kom ett gäng människor och både jag och Julia tänkte "oj vilka töntar, de går åt fel håll.." Precis när vi passerat dem kan inte Alex hålla masken länge "SÅG NI VILKA DET VAR?? AAH METALLICA" varav jag och Julia kollar tveksamt på varandra och jag har inte bestämt mig om det var coolt eller inte, jag har fortfarande absolut ingen aning om hur dom ser ut hahaha..... Men de var iallafall påväg ut på isen för att hälsa på spelarna och släppa pucken.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hahahaha, det var riktigt oväntat!!!!

2015-01-30 @ 07:43:26
URL: http://juliabomans.blogg.se
Postat av: Apelsinen

Sjukt COOLT!!! Ett av världens bästa band!

2015-01-30 @ 12:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0