Torsdag

Kom precis hem från Oracle arena i Oakland. Mötte upp en kund hemifrån, Linda och hennes man Erik för en konsert med flera olika artister bland annat Calvin Harris, Tove Lo, Demi Lovato och Selena Gomez. Jag körde dit mitt i trafikkaoset, så det var skönt att det gick betydligt fortare hem :) Som ni märker försöker jag låta lite cool "jag körde dit..." haha. jag måste våga helt enkelt.
Idag har vi haft tråkigt väder, regnade på förmiddagen så det en städ och tvättdag. Jag älskar att städa och få ordning, och av någon konstig anledning så är det alltid städat när bara jag är hemma... Imorgon tänkte jag starta dagen med Barre-pass!! Hoppas ni får en fin helg ❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0