Tisdag


Imorse kör jag och Aneta upp till Erika i sonoma! Vi kollade in stallet där hon jobbar och stannade på två vingårdar för provningar :) beställde hem pizza och såg hockey hemma hos henne innan vi körde hem igen!
Idag har det varit runt 15 och sol, det blåser kallt men jag tycker att det är helt fantastiskt (även om jag skulle vilja ha en snöig julvecka hemma!! När jag ser bilder hemifrån så ser det underbart ut, såklart jag längtar hem till det) men alla härifrån tycker det är iskallt och stannar helst inne...


Kommentarer
Postat av: Cindy

Du saknar inget här hemma i Skellefteå. Njut av det fina i USA! :) Kram!

2015-12-16 @ 18:21:59
URL: http://www.cindyhedberg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0