Tisdag

Började dagen med en kort promenad sedan åkte jag och Aneta till Ikea. Jag köpte en bänk till gästrummet, pepparkakor och såklart massa godis!!
Vi höll på skratta ihjäl oss när vi lyfte in kartongen via hissen och upp i lägenheten, lagomt störande att alla dörrar påvägen är låsta så vi var tvungna att sätta ner kartongen för att kunna låsa upp... Haha!
Och istället för att plugga har jag beställt några klänningar till jul och nyår,  även en present till nästkommande baby shower för Molly :)

Annars då? Snart 8 veckor sedan jag kom hit. Facetimade med Hanna Josefine & Michelle i helgen och det kändes som att det var förra veckan som vi hängde sist ❤


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0