Lördag

Vad gör du?
 Jag har precis kompletterat min hemtenta och lämnat in den!!! Alltid en lättnad :) Så nu ska jag iväg och handla så jag kan koka ihop en väldigt sen lunch.
 
Vad har du på dig?
Svarta jeans, svart topp och en mysig stickad kofta från Zara. 
 
Hur mår du?
 Jag mår väldigt bra!! 
 
Vad önskar du just nu?
 Är det för klyschigt att säga fred på jorden? Sprid kärlek, omtanke och trygghet ❤️❤️❤️
 
Vad ska du göra imorgon?
Imorgon ska vi handla klart till välgörenhetsmiddagen. Kan berätta mer om det senare! På kvällen ska vi på ugly sweater party hos pavelski's! Jag har köpt en riktigt ful jultröja haha :)
  
När grät du senast?
 Till hart of dixie för någon dag sedan.. som vanligt är jag riktigt blödig till filmer.

 Senaste köp? 

En fin plånbok :)

 
Vart vill du åka just nu?
 Det är så många ställen jag vill åka till, men just nu? Mexico

 Nästa planerade resa?

 Las Vegas!!! Åker dit i januari med mamma & Per!


Kommentarer
Postat av: Cindy

Mer outfitbilder Denise! :)

2015-12-07 @ 16:26:11
URL: http://www.cindyhedberg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0