Jul


Julen närmar sig med stormsteg och brukar i vanliga fall vara den mest stressiga period på året för mig. I år kommer det mesta vara annorlunda och jag kommer endast köpa EN julklapp.. Det kommer att bli första jul utan familjen, utan snö, utan julmat (som jag egentligen inte gillar haha), utan Kalle Anka & Astrid Lindgrens jul. 
Men det kommer inte heller bli min första jul i San Jose, Åsa & Tomas kommer hit nästa vecka och när melker kommer tillbaka så ska vi överraska dom med en resa!!! Melker har fyra dagar ledigt så vi tänkte spendera dom lediga dagarna tillsammans på annan ort :)))

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltid lika vacker!:) / Sandra

Svar: Tack fina Sandra!! 💗💗
Denise Börjesson

2015-12-19 @ 22:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0