29 december

Igår var det prick ett år sedan jag landade i San Jose för första gången. Känns som det var igår, men mycket har hänt på ett år.
Började fundera på det här med nyårslöften, jag har alltid varit kass på komma på något och ännu sämre på att uppfylla dom. Och vad ska man lova sig själv när man redan mår bra precis där man är? Vad är mina drömmar? Jag lovar mig själv att aldrig sluta drömma, stanna upp och känna efter precis vad som gör mig lycklig. Jag vill resa MER, jag vill uppleva MER, jag vill aldrig stanna av att göra saker som gör mig ännu lyckligare.


Kommentarer
Postat av: Cindy

Låter underbart! Kör på!

2015-12-29 @ 23:58:07
URL: http://www.cindyhedberg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0