2015

Jag tycker att 2015 har passerat rekordfort. När jag tänker efter så har jag hunnit med så mycket, många resor och träffat så mycket nya människor. Det här har varit en start på ett nytt kapitel i vårat liv, på andra sidan jorden. Startade och avslutas i San Jose och jag är så glad och tacksam för allt däremellan ❤️❤️❤️
 
San Fransiso, Los Angeles, Napa/Sonoma, Utematch i Levis Stadium, Stockholm och en fantastisk resa till Milano med Julia.
 
Babyshower, fler besök upp till Sonoma och avslutningsmiddag. Ett stopp i New York innan vi landande på svensk mark igen. Tillbaka på mitt älskade jobb, hälsade på våra favoriter i Stockholm. En helg i Oslo med mina systrar, firade vi midsommar med världens bästa vänner och skrev nytt kontrakt!!

Familjefest, de få soliga dagar spenderades med vänner och i stugan. Nice/Monaco och Rhodos med Josefine & Hanna. Kurs i London innan avskedsmiddag och ett stopp i stockholm.
 
 
Äntligen 20 oktober, bästa dagen i mitt liv ❤️❤️❤️
San Francisco Zoo, Lagfest, Julfest, en sväng till Erika & Matt i Sonoma och Mexico bjöd på en solig och helt underbar jul.
 



Och såklart är det BÄSTA av allt, min stora kärlek frågade om jag vill spendera resten av livet med honom ❤️



GOTT NYTT ÅR till er alla 🎉🎉🎉 önskar er ett gott slut och en riktigt god fortsättning!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket härligt år med vänner och familj, all lycka till älskade ungdomar ❤️❤️

2016-01-01 @ 19:10:42
Postat av: Julia

Vilken fantastisk årsresumé❤️️

2016-01-01 @ 21:08:02
URL: http://juliabomans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0