Söndag


Dags att nypa mig i armen och komma tillbaka till verkligheten. Mina tre veckor semester har varit som en dröm, och som vanligt gått alldeles för fort.
Umgåtts med nära & kära, spenderat tid i stugan, ätit alldeles för mycket gott, promenerat och njutit av hur vackert Skellefteå är på sommaren...
Och ovanpå allting, försökt inse att vi snart flyttar igen, hur mycket jag gruvar mig att snart bli lämnad ensam, är nervös över att börja läsa en kurs på distans, inse att vi måste börja rensa från vinden & speciellt våra garderober.
ååååh vilken ångest!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

När ska ni flytta?:)

Svar: Melker flyttar nästa vecka och jag kommer att åka i oktober :)
Denise Börjesson

2015-08-17 @ 09:18:26
Postat av: Anonym

Vad roligt för er! Stort lycka till åt er båda😊

Svar: Tack snälla 😀
Denise Börjesson

2015-08-20 @ 23:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0