12e

Lite lustigt, eller inte, men enda sen vi kom till San Jose så har jag fått höra att jag ser så ung ut och de flesta tror att jag är 4-5 år yngre. Jag har aldrig haft åldersnoja eller liknande för jag trivs väldigt bra med mig själv och vart jag är i livet. Det kan bero på att Melker är rookie här, de andra spelarna här som gör sitt första år är under 20.. Men så kläckte Jessie ur sig förra veckan "jag tror jag har kommit på varför du ser så ung ut. Du kommer från kylan så den har hållt dig ung, här i värmen får vi rynkor mycket tidigare" Haha, ni kan ju gissa hur mycket jag skrattade



Kommentarer
Postat av: Elin

Vars är klänningen/tunikan ifrån? Så fin!!

Svar: Åh tack :) jag köpte den i en liten butik här i San Jose, märket heter Babaton!
Denise Börjesson

2015-04-13 @ 19:52:15
Postat av: Sofia

Vart är klänningen ifrån??:)

2015-04-14 @ 12:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0