Måndag

Jag önskar jag hade mer tid. Jag älskar att jobba, men nästan all tid försvinner när man är på jobbet 40 timmar i veckan. Jag försöker träna innan jobbet för det är nästan något inplanerat varje kväll. Nog för jag tycker att det är roligt, men tyvärr får jag lite ångest när jag inte hinner med... Ruskigt diffust inlägg, har nog börjat få lite resfeber i Melkers vägnar. Imorgon så ska vi iallafall på bryggargatan och äta middag med vänner, sista kvällen innan han åker. Så nu börjar det verkligen kännas att det är på riktigt!!!! Vi har längtat sen i slutet av maj och om 4-5 veckor så är det min tur, lämna tryggheten i Sverige och börja vårt äventyr i USA!!



Kommentarer
Postat av: emmasehl

<3 Kramar!

Svar: ❤❤
Denise Börjesson

2014-09-02 @ 10:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0