LÖRDAG


En minst sagt fullproppad vecka har dansat förbi. Försöker hinna umgås och mysa på mest hela tiden :) i tisdags styrde vi upp tapas hos Anton & Hanna, onsdag så lunchdejtade vi på bryggargatan och torsdagskväll så myste vi på med fruktsallad (lägg märke på att jag alltid skriver VI, jag är så sjukt sällskapsjuk just nu) och igår så var jag hos Michelle, såg idol & drack vin :) idag har jag fyllt på energinivån och feel good-kontot efter lunch i stan med Emma & Emelie <3

Annars så planerar jag min tid efter att få några minuter på Skype med min fina kille, som jag läääängtar såå efter!!! Lyssnar mest på en ny favvo-låt, ni vet en sån där låt som man bara spricker upp med ett leende när den startar :) ha nu en riktigt fin lördag ❤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0