TORSDAG

Vad gör du?
Jag har precis städat upp lite här hemma och duschat så jag hinner koka ihop lite lunch lagomt till killarna kommer tillbaka från träningen.



Vad har du på dig?
Ljusa jeans från hm och en varm stickad tröja från RL. I det här ruggiga vädret passar det perfekt!



Hur mår du?
Jag mår bra, lite trött när jag valde att läsa istället för somna i tid igår.



Vad önskar du just nu?
Värme & sol (!!!!) det har spöregnat sedan igår morse, blääää. Om det är matriella ting så är listan lång (för plånboken är det jobbigt att bo här) 



Vad ska du göra imorgon?
Fredag imorgon. Fantastiska fredag!!! Melker spelar hemma och det betyder att jag ska försöka hålla mig hemifrån och vara tyst, bäst för husefriden! Så lite vin & hockey på kvällen.

Vad skrattade du senast åt?
Jag skrattar ofta och alldeles för mycket ibland men det roligaste på länge hände förra veckan. Vi vaknade mitt i natten av en smäll och innan någon av oss förstår vad som händer sätter sig Melker upp och skriker "what the fuck is going on?"  flera gånger. Jag börjar tokskratta och vi inser att hans klädställning har rasat och vält över sängen. Jag kunde inte sluta, tror att jag skrattade 30 minuter innan jag kunde somna om. Hahaha 


När grät du senast?
Igår, typ som vanligt när jag ser filmer. Jag är riktigt blödig (när jag väl håller mig vaken)


Senaste köp?
DENNA skönthet. Jag älskar den och den är värd varje krona!!!!


Vart vill du åka just nu?
Skulle gärna åka till Miami eller LA!!  

Nästa planerade resa?
Åker hem till Sverige 3 veckor i december. Ska jobba & fira jul med familjen ❤️


Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh har också kikat på sånna halsdukar, är sugen på den eller den som är lite ljusare :)

Svar: Ja, visst är dom helt fantastiskt fina!!! :)
Denise Börjesson

2014-10-23 @ 21:56:20
URL: http://linneajoo.blogg.se
Postat av: zola

hahahahaha skrattar høgt åt den natthændelsen.. hade velat se det på film! så bra ni verkar ha det annars dino :-)) klem fra oslooo

Svar: Hahahaha jag med!! Helt stört roligt 😸😸
Denise Börjesson

2014-10-30 @ 14:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0