Måndag

Jag tog en promenad i morse, jag har hittat en park som ligger här bredvid. Väldigt mysigt att kunna gå runt när det fortfarande är grönt gräs och löven börjar ändra till höstigare färger. I helgen när jag gick förbi så hade ett tjejlag baseball-träning på en av planerna, kändes väldigt amerikanskt.
Nu väntar jag iallafall på att Melker ska komma tillbaka från tandläkaren (Jepp, första tanden har rykt...) så ska vi åka och handla. Det tar alltid sån tid för oss att handla för det finns verkligen ALLT här. Och tusen märken/leverantörer så det är beslutsångest om varje sak som ska ner i vagnen. Jag tycker det är rätt charmigt faktiskt, och jag har ju inte precis tidsbrist haha..
Jag hittade den här bilden, nu när jag knappt använder min svenska telefon så hade jag glömt bort den. Sista kvällen innan jag åkte så träffade jag upp Hannah på bryggargatan för en sista drink! ❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0