Måndag


Hej på er! Jag skivade upp lite melon och tillsammans med jordgubbar och lite blåbär så blev det perfekt mellis. I morse så gjorde jag en smoothie på ananas, avokado, ingefära och bladspenat, mums!!
Vet ni vad? Jag har börjat lyssna på podcaster (hundra år senare, jag vet..)
hemma skulle jag inte ha tid, men nu har jag lite överskott med tid. Så härligt att lyssna när man promenerar eller bara dolar på hemma. Jag har börjat med Hannah & Amandas fredagspod, jag tror det finns över 100 avsnitt så... Har ni något annat tips på någon bra pod?
Skratta, skämmas och bara flyga iväg i tankarna. Det känns nästan som man ransakar sig själv när man börjar fantisera och reflektera, vissa gånger djupare än andra. Jag kan nog vara ganska tankspridd ibland, så lite avkopplande faktiskt att lyssna på andras tankar & funderingar. Lite avstånd till vardagen och ett sätt att reflektera vad som händer och allt som livet bjuder på. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Värvet, Sandra och Michelle, en varg söker din pod och #hashtagPODD är också bra men fredagspodden är helt klart den bästa! :)

2014-11-11 @ 13:40:11
Postat av: saga

Relationenspodden med Bingo Rimer och Katrin Zytomierska :) Den är väldigt underhållande och bra!

2014-11-11 @ 16:18:04
Postat av: Denise Börjesson

Åh tack, ska utforska podd-världen :)

2014-11-11 @ 19:23:00
URL: http://deniseborjesson.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag kan varmt rekommendera Relationspodden med Bingo Rimér och Katrin Zytomierska. Älskar den!!! Sen är Filip och Fredriks podd skön :)

Svar: TACK!!! Ska lyssna :)
Denise Börjesson

2014-11-11 @ 23:50:01
Postat av: Anonym

Michaela Forni & Dashas, de sänder inte längre men finns ett stort arkiv. Riktigt bra.

2014-11-17 @ 02:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0