HAPPY FRIDAY FRIENDS



God fredag på er alla! Köpte en ny kjol häromdagen, jag lurade med mig grabbarna till auburn mall efter vi skjutsat Erica & Konrad att hämta sin bil de köpt, så jag hittade den på forever21 iallafall. Känner mig som en ballerina men mest rädd att den ska blåsa upp, men alla har väl en rumpa så vi vet ju alla vad som är därunder haha...

 Jag brukar fundera ibland varför jag skriver här, jag tror det började med en dagbok till mig själv, skriva av sig liksom. Det kan vara skönt men samtidigt lite läskigt att lämna ut sig själv, jag vill ibland gömma mitt privata. Det känns som att man inte vara för glad, för det kan störa folk. Man får inte provocera, för det stör folk och man får inte vara för kär för även det stör sig folk på. Men det som egentligen är enklast att skriva om är känslor, och jag antar att de berör hur som helst. 
Jag tycker hursomhelst att det är himla kul att ni tittar in här varje dag och läser, familj & vänner, ni jag inte känner, nyfikna och alla glada. Så jag tänkte fråga, vad vill ni se och vad vill ni läsa?! Eller något annat ni undrar över? Jag undrar iallafall vilka ni är, men det är kanske charmen med internet, att man kan gömma sig. Jag hoppas iallafall att ni får en fin helg ❤️

Kommentarer
Postat av: Linnea

Keep up the good work :)) du är duktig, extra kul med alla dina äventyr 😘 kram!

2014-11-14 @ 12:17:27
URL: http://linneajoo.blogg.se
Postat av: Mamma

Det är så roligt att få läsa din blogg, det uppskattar jag att jag får göra❤️Kram

2014-11-14 @ 12:26:45
Postat av: hanna

Tycker det är superspännande att läsa om dina nya äventyr! Hade vart kul att se mer hur ni bor☺ och en fråga; kommer du jobba något där borta? Kram och trevlig hwlg♡

Svar: Tack :) våran lägenhet är isig superfin, väldigt stor och nyrenoverad. Men i ochmed vi bara kommer bo här 6 månader till så har vi inte särskilt mycket möbler, så det är inte så mycket att visa haha :) Jag får tyvärr inte jobba här vilket jag tycker är supertråkigt, jag skulle mer än gärna vilja jobba här! Kram
Denise Börjesson

2014-11-14 @ 16:39:41
Postat av: Anna

Det skulle vara kul om du skrev ett inlägg om dina framtidsplaner. Exempelvis hur du och din partner tänker er att de 5 kommande åren kommer att se ut.

Svar: Hej :) I och med att jag lever med min pojkvän och hans hockey så är det himla svårt att planera. För ett halvår sedan trodde jag att vi skulle bo i skellefteå resten av livet och dagen efter så hade han skrivit på ett kontrakt för att spela här... Hmm men om jag får drömma så hoppas jag att vi har köpt hus (om vi kommer att bo på samma ställe ett längre tag vill säga) och förhoppningsvis kommer det finnas bebis-planer :)
Denise Börjesson

2014-11-14 @ 18:09:16
Postat av: linn

Jag tycker du verkar vara en så gullig tjej och det är kul att läsa om vad du gör, därför kollar jag in :) Tycker du har fin stil med!

Svar: Tack snälla du :)
Denise Börjesson

2014-11-17 @ 02:48:41
Postat av: Emma

Det som gör att jag kikar in på din blogg är att det alltid finns nya inlägg att läsa, dina bilder, din stil, ditt/erat äventyr där borta och att du,(som mig) också är en tjej från norrland. Skulle ljuga om jag sa att jag inte är avundsjuk på livet du lever, det verkar som att du gör så himla mycket med ditt liv och hittar på massa roligt!! :) kram

Svar: Så glad jag blir! Jag gör mitt bästa för att uppleva mycket och må så bra som möjligt, men jag lovar att det är lite läskigt att kasta sig ut i något nytt, precis allt är inte en dans på rosor men jag försöker vända allt till något bra! KRAM
Denise Börjesson

2014-11-18 @ 21:09:03
Postat av: JosefineSegerstedt

Saknar dig! kul att läsa om hur du har det<3

Svar: Saknar dig med!! 💗
Denise Börjesson

2014-11-20 @ 00:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0