Friiiday

Hej hallå!! Igår blev det som sagt dejt på  Bocado, vi åt supergoda tapas till förrätt och sedan paella. Vi bokstavligen rullade ut därifrån. Idag åkte jag med till gymmet när Melker åkte på träning, sedan har vi storhandlat. Jag tycker fortfarande att det är roligt, förutom när jag inte hittar det jag letar efter. Förra veckan tänkte jag baka bröd och en kaka, men jag hittade varken pärlsocker, vaniljsocker, grahamsmjöl eller rågsikt.. Sjukt frustrerade. Jag ändrade ett recept litegrann och bakade nutellabullar istället, det blev succé :)






Kommentarer
Postat av: Maria Bohlin

Saknar mig frisör, men du verkar ha det rätt gott där du är - så njuuuuut! Underbart att uppleva ett nytt land och en ny kultur.
Jag tror att Pärlsocker är en svensk produkt, om du har tur kanske Ikea kan ha det, annars får du be någon skicka ett paket till dig. Jag jobbade i Nederländerna 2002/03 och då bad jag svenska fartyg ta med pärlsocker till min arbetsplats, där vi bakade svenska kanelbullar.

Svar: Tack :) Jag får ta med när jag åker tillbaka efter jul, det och lösviktsgodis som jag saknar mest!!
Denise Börjesson

2014-11-10 @ 11:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0