Fredag

Hej på er! Jag insåg precis att det är advent på söndag, julen närmar sig med stormsteg och jag har inte förstått det än. Jag antar att det beror mycket på vädret här, det har varit väldigt milt & soligt om jag jämför med vad jag är van vid. Men nu har vi iallafall snö och jag har börjat lyssna på julmusik. Tänkte även tvinga Melker baka lite julgodis i helgen :) idag åkte vi en sväng till ett köpcenter, mest för att se kaoset..
Det var betydligt mer folk än vanliga fall, men inte det kaoset jag väntat mig haha! Köpte några julklappar och en stickad tröja till Melker! I och med att gårdagen var helgdag och princip hela staden var stängd så gjorde vi inte mycket, känns därför konstigt att det är fredag idag. Fredag är veckans bästa dag enligt mig, speciellt när man har jobbat, komma hem och laga god middag med ett glas rött vin, då är jag nöjd!!!


Nu ska snart iväg och möta upp resten av tjejerna på vinbaren! Ha en fin fredag ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0