Swedish house mafia

Mitt i spinningpasset igår så spelade instruktören swedish house mafia och jag fick sån nostalgi!!! Önskade hundra gånger att jag stod på friends arena och upplevde samma magi igen. Och lite sjukt så är det exakt två år sedan. 
Det ska jag faktiskt medge, jag är väldigt stolt svensk. USA är ett stort och fantastiskt land på många sätt, jag är verkligen glad att jag fått chansen att utforska den här sidan. Jag känner att jag utvecklas och lär mig ständigt nya saker! Sverige känns hemma & är
min trygghet och det här känns nytt och  spännande. Jag delar med mig om min syn på livet och förstår att vi alla växer upp på olika sätt. Visst är det helt fantastiskt att man kan möta så många människor som bara kastas in ens liv? Jag är väldigt tacksam att jag & Melker har blivit väl omhändertagna av alla fina människor här :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0