Torsdag 20e

Vad gör du?
Just nu gör jag inte mycket för världen. Jag har städat bort efter lunchen, duschat och ska snart åka iväg och handla.
 
Vad har du på dig?
Mina utsvängda byor från hm, svart polotröja från zara. Till det mina ballerinaskor från rl (hur sjukt är det inte att man kan använda det nu??? utnyttjar varje sekund såklart!!) och pälsvästen på :)
 
Hur mår du?
Jag mår väldigt bra. Solen skiner och worcester bjuder på någon plusgrad. Jag har helt galen träningsvärk i benen så jag stakar mig framåt när jag går haha...
 
Vad önskar du just nu?
Jag önskar mig julkänsla!!! Det är redan 20 november och snart 1 månad kvar till julen. Jag vill baka och dekorera pepparkakor, lyssna på julmusik & dricka glögg!
 
 
Vad ska du göra imorgon?
 I helgen så spelar melker bortamatch så han är borta till söndagmorgon. Så jag & Erica planerar att rivstarta helgen med outlet-shopping och vinmys.

 Senaste köp? 

Denna mysiga och fluffiga tröja!



Senast sedda film?

Senaste filmen vi såg var nog Harry Potter. Vi försökte oss på någon slags maraton men vi gav upp efter 4 filmer. Vi har istället börjat se Blacklist och har hunnit komma till 4e avsnittet.



 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0