Näst sista dagen

Kom tillbaka till moshi imorse. En galen taxiresa (är van nu..) och två flighter så mötte Edvin upp mig på flygplatsen och körde mig till hostlet. Skönt att komma "hem". Har varit på skolan och pratat med flickan som jag ska betala skolavgiften för. Hon berättade mer om sin situation hemma och var så glad, men mest generad. Så imorgon tänkte jag köpa en ny uniform och nya skor, hennes är väldigt välanvända så att säga!! Alla barnen var så glada att se mig, kommer sakna de och "mina" lärare så mycket!!!! Ikväll så är det avskedsmiddag på el rancho. Tycker avsked låter


 så tråkigt, men kul att få träffa hela svenska gänget innan jag åker hem :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0