LYCKORUS


Det är precis såhär det känns just nu, lyckorus i hela kroppen!!! Allt är bara så himla bra och jag är så tacksam & lycklig. Jag har varit hemma i en och en halv vecka men på fredag är det dags att packa om väskan. Ska en sväng till Stockholm för jobb (egentligen borde jag inte kalla det för jobb, för det är alltid så fantastiskt roligt och jag älskar det) så jag ska bo hos Rebban, så middag med mina tjejjjer och massa att prata igen som vanligt. Om 3 veckor så går flyget till London, en helg med bland annat musikal och middag på Jamie olivers restaurang. Om 7 veckor så ska vi iväg på kurs och visning i Köpenhamn med jobbet och om 11 veckor så väntas det ett besök i Nice. Och om 13 veckor är det semester, då åker jag och Melker till USA!!!!! Jag njuter verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0