Fredag






Har haft två lediga dagar, så jag och Sonja & Monica från hostlet åkte till Lake Chala, en sjö mitt i Afrikas djugel som gränsar till kenya. tog ungefär 1 timma och 15 min. Fick uppleva allt från babianer, till en lastbil som hade kört av vägen i regnet, till en fantastisk utsikt och härligt dopp efter en 30 minuters djungelpromenad. Sov i  Marango och fick idag uppleva sjukhuset där, närvara vid ett kejsarsnitt och sedan gå till ett vattenfall i närheten.
Jag har bokat en snabbvisit till Zanzibar, så söndagmorgon går flyget. Hoppas allt är bra hemma i Sverige. Hörs

Kommentarer
Postat av: Charlotte

"Or loss of life"..... Haha läskigt. Vi längtar så himla mycket efter dig nu så skynda dig hem ❤️❤️

Svar: hahaha gissa om jag ville vända? kommer snart hem ❤️
Denise Börjesson

2014-03-07 @ 18:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0