MÅNDAG



På översta bilden så är hostlet, när det är fint och klart väder så ser man hela Kilimanjaro från våran gård. Oftast så är det moln i vägen men senaste dagarna har varit riktigt fina! Igår var jag ledig så vi hängde vid en pool ganska nära där vi bor, och käkade middag på restaurang :)
Idag kom jag till barnhemmet kl 9, började med att förbereda inför lunchen och sedan gick jag till skolan där jag är med de minsta barnen. Det är fortfarande jobbigt att allt är så ineffektivt och allt tar så lång tid.. Men det går framåt. Lite svårt när barnen bara talar swahili!!
Njuter (och svettas) i värmen, snart kommer regnperioden så det blir geggigt.... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0