TISDAG


Lite julstämning börjar sakta men säker komma! På något konstigt sätt så är jag lite glad att min kropp fortfarande befinner sig i oktober, jag känner absolut ingen stress och jag vet att jag kommer jobba 14 av 18 dagar jag kommer vara hemma. Och vet ni vad, jag längtar!!! Jag bokade in de flesta av mina kunder innan jag åkte så det kommer bli några sena kvällar, men vi har också inplanerat julmys & middag på bryggargatan med mina fina kollegor :) ska bli kul att komma hem till "mitt liv" , missförstå mig inte, jag tycker det här är en fantastiskt äventyr och jag skulle aldrig vilja vara någon annanstans än bredvid Melker.  Det känns som att vi lever i en bubbla här och har kommit ännu närmare varandra :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0