SAN JOSE


Hej från San José! Kom fram igår eftermiddag efter en lång flygning. 3 timmar extra i flyget och 3 tidzoner längre bort kändes väldigt mycket längre. Tiden har gått så fort hemma och eftersom jag hade så problem med att sova och jobbade väldigt mycket så känns dessa tre veckor just nu som en dimmig bakfylla. Jag har varit svamlig och borta ibland i min bubbla, kommer inte riktigt ihåg vem jag träffat och när. Tror det beror på att jag hade haft lördag i 10 veckor så jag hade ingen koll på dagarna alls..
Jag höll mig vaken till 10 igår och har sovit drygt 8 timmar, så jag håller tummarna att min kropp & knopp fixar den här omställningen bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0