GOTT NYTT ÅR

2014 har snart passerat. För mig så här det varit mitt resande år. Förstår inte riktigt hur jag hunnit jobba så mycket men jag antar att jag planerat väl! 
4 veckor i Tanzania i februari/mars. En resa som fick mig både att omvärdera livet, vara ännu mer tacksam för allting bra & fint jag lever runt om och även så utvecklade jag mig själv som person. Det enda jag önskar är att jag en vacker dag kan åka tillbaka till igen!






I april så åkte jag med mina kollegor till London, vi hann jobba några veckor innan det var dags för utbildning i Köpenhamn i mitten på maj. 







I början på juni så mötte jag mamma & Kevin upp Lisette i Nice för en långhelg av både shopping och sol & bad. Sedan var USA-resan för jag och Melker bokad, men med ändrade planer så avbokades resan och jag jobbade hela sommaren istället. Förutom 5 dagar bör vi åkte en spontan långweekend till fantastiska Venedig.











Jag trodde jag skulle ha gjort bort allt det roliga på årets första halvår, men så kom hösten och det blev dags att packa ihop lägenheten och med 5 veckors mellanrum flyttade vi över Atlanten närmare bestämt Worcester, Massachusetts.






Nu är det allra sista dagen av 2014 och jag befinner mig på ett hotellrum i San José, med min finaste vid min sida (eller rättare sagt jag vid hans sida) och väntar på att få skåla in 2015. Såklart har vi hunnit med SÅ mycket mer under det här året som inte får glömmas. Men inte trodde jag för ett år sedan att jag skulle vara vart jag är idag, på många olika plan.
Kärlek till alla er där ute, ta hand om varandra och njut av det livet bjuder på. Gott nytt år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0