2015

Jag har blivit helt fast i Hannah & Amandas fredagspodd. Som sagt ligger jag lite efter, närmare bestämt 2 år. De pratar om julen, att det blir årsskiftet och the golden year.

Jag kommer ihåg för mindre än ett år sedan när jag satt på vindstigen med mina finaste vänner, utvärderade 2013 och vad vi hade för drömmar & planer för 2014. Jag minns pirret jag hade i kroppen, hur lycklig jag var (och fortfarande är) och hur mycket jag såg framemot detta år. Så när jag hör Hannah & Amanda prata om deras planer om the golden year och ta makten över ens liv så känner jag att det är precis det jag har gjort!! Låter personer & saker som gör mig gott stanna i mitt liv och det är där jag vill lägga och sprida min energi. 2014 har för mig varit helt fantastiskt och jag kommer minnas det med ett leende. Jag vill avsluta det är året på topp, först fira jul med familjen och sedan välkomna nästa år med Melker. 2015 kommer rivstarta med att jag fyller 25, ni hör ju bara där hur bra det kommer att bli!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0