Vem är inte glad i London?? :))))




Kommentarer
Postat av: Shopbop

Hej, jag har tidigare läst att du har beställt från shopbop. Är väskorna/klockorna 100% äkta där? Och vad ligger frakten på? Brukar det tillkomma tull-avgift på det man beställer?

Svar: Jag har bara beställt skor från shopbop, men allt är äkta :) jag beställde via en kompis i USA som skickade paketet så jag skulle slippa betala tullavgiften. Kommer inte ihåg vad frakten gick på, men kan tänka mig kring 150-200. Ja, när man beställer från USA så tillkommer alltid tull/skatt och om jag inte är helt ute och cyklar så är det 33% av värdet på det du beställer. Testa maila shopbop och se om de kan skicka paketet som en present/gåva så kanske du slipper tullen!! Lycka till :)
Denise Börjesson

2014-04-13 @ 08:18:54
Postat av: Shopbop

Jag har beställt flera gånger från USA, så tullen har jag bra koll på :-).
Fick bara för mig (av någon anledning) att det var från England man beställde.
Tack för svaret iaf :-D

2014-04-14 @ 17:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0