GRAND EVENT

Igår så åkte jag och jenny från salongen till stockholm! Vi åkte med första flyget så vi hann med en runda på stan. Blev inte så mycket shopping för min del, men mitt sko-letande har gått framåt!! Behöver och vill ha svarta skor som funkar på jobbet och till fest!! jag har insett att även fast jag inte riktigt vet vad jag vill ha så är jag ganska kräsen.. Har testat lite olika så jag har iallafall hittat drömskorna!!!
Vi bodde nära Berns så när vi hade gjort oss iordning så sprang vi dit i regnet. Bubbel & mingel innan vi gick in i stora salongen där det väntade 3rättersmiddag, visning och en trollkarl :) det är alltid lika trevligt att få åka iväg på sånna event, träffa nya människor och bli inspirerad :) hade som sagt en helt underbar klänning från Carin Wester ❤






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0