Måndag.

Har som sagt varit full fart hela helgen, och det kändes igår vill jag lova! Lördagskvällen var mycket trevligt, vi var på 13e våningen på erikslid med utsikt över staden. Igår så hade jag två fotbollsmatcher/futsal och sedan direkt till hockeyträning, som denna gång var med utrustning. Sjukt roligt men som vanligt vill jag lite mer än vad jag kan haha!! Träningsvärken idag är alltså ett faktum, men så värt det, eller?!

Så söndag 24 februari kommer vi att möta Luleå hockeys spelarfruar i en match. Kom till arenan och hejja på oss :))


Kommentarer
Postat av: Anonym

Spelar du hockey?

2013-01-28 @ 12:26:46
Postat av: Victoria

Snygging! :)

2013-01-28 @ 19:59:36
URL: http://victoriiiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0