2/2

Eftersom vi är här i London över en helg så är det svårt att få en helhetsbild, det blir ganska ytligt på flera sätt. Det jag har sett gillar jag väldigt mycket, det är lätt att ta sig fram, mycket trevliga människor, fina byggnader, bra restauranger och mysiga fik. Kartan ger mig en uppfattning hur stort det är och det känns väldigt smidigt att ta sig mellan platser. Så nu har vi varit mest på kända ställen/turistgator, så nästa gång jag åker hit vill jag se mycket mer, för det finns himla mycket.
Det har varit två låånga dagar, vi har utnyttjat alla dygnets timmar, så vi är rätt mördbultade. Lördag idag, och nu kör vi igen!!!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Å vad är det som gömmer sig i burberry påsen?

Svar: jag har köpt en ny jacka :)
Denise Börjesson

2013-02-02 @ 17:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0