ÅR 2013

Började i vanlig ordning med att skåla in det nya året med vänner, partyhatt och fyrverkerier nere vid älven. Och i vanlig ordning så fyllde jag år i janauari haha, och sedan åkte jag till London med Emelie och fick njuta av vårväder och bra shopping.
 
 
 
 
 
 
 
 
I mars överraskade jag Kevin & Lisette med en weekend till Sthlm! Såg Maguns Uggla och åt middag på mamas and tapas, vårat favoritställe!!
 
 
 
Så småningom kom våren, det betydde att grillen kom fram, påsk, SM-GULD (!!!!!!!) och Valborg hemma hos oss!
 
 
 
 
 
 

Efter det kom sommaren och tog oss med storm!! Weekend till Barcelona, stugköp, midsommar med nya traditioner i stugan, stadsfesten och semester, bröllop och Azorerna....
 
 
 
 
 




 

 

 



Efter en fantastiskt semester, underbar men kort, så var det dags att jobba igen. Åkte en sväng till weekend till Barcelona, köpte varmare kläder,åkte på jobbresor till Stockholm och blev överraskad med en weekend till Sundsvall.
 

 
 

 
 
 
Oktober/november. Middag med vänner, en helg med lillan, halloweenfest,hälsade på syster i Oslo och personalfest.
 
 
 
 
 
 
 
Årets sista månad som mest troligt har varit den mest välplanerade, för att hinna med så mycket som möjligt. Har jobbat i sinne, firat Hannah som har tagit sin examen som sommelier, varit i Stockholm en helg med Charlotte & Liam, jobbat ännu mer, julfest och en lång julhelg med alla våra familjer!!!
 
 
 
 
 
 
 
 


Nu är det bara de allra sista dagarna kvar av 2013. Är så himla nöjd med året som gått. Jag är så himla, himla lycklig
Denna nyårsafton ska vi skåla in med fina vänner på vindstigen, en underbar avslutning och en bra start på det nya året.❤❤
 
Har även ett flertal resor att se framemot under det första halvåret så jag kan inte annat må bra!!!!!


 





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vars är toppen köpt som du har på bilden nedanför Melker när han håller i bucklan? :) den var sjukt fin!!

Svar: Det är en klänning som jag har köpt i Barcelona, kommer tyvärr inte ihåg vad butiken heter!
Denise Börjesson

2014-01-20 @ 20:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0