TVÅ BILDER



 
Två bilder från kryssningen i lördags. Tog med mig systemkameran och "min" lilla digitalkamera och såklart var det slut batteri på den digitalkameran så det blev bara några kort och resten av mina mobilbilder som sugggger.
Som sagt mycket trevlig helg, pernilla som fyllt 30 iår hade ingen aning om vad vi planerat för henne i flera månader! Lördagkvällen så gick jag och Lisette till Olearys på gamla stan för att se hockey och äta middag så vi mötte upp Rebecca!! Senare mötte vi upp Emma på vapiano för drinkar och vidare för att dansa!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Superfin tröja! Vart är den ifrån? :)

2012-09-20 @ 11:13:49
Postat av: Denise

Ja visst är den! :-) jag lånade den av charlotte, tror att den kommer från malina!

2012-09-20 @ 22:29:16
URL: http://deniseborjesson.blogg.se
Postat av: Victoria

Suuuper fina bilder!Och halsbandet var gryymt snyggt ju, vars kommer det ifrån? :)

2012-09-21 @ 12:25:56
Postat av: Denise

Taaack :-) Det kommer från Efva Attling!

2012-09-21 @ 15:20:08
URL: http://deniseborjesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0