GODNATT KÄRA NI

Hur ofta reser du utomlands,och vad blir nästa ställle? :)

Det är lite olika. I år har det blivit 4 ggr, usa, lloret de mar(girona) , italien & barcelona. Nästa ställe hoppas jag blir London, men ingenting är bokat än!

Vad händer i barcelona?? :-)

Vi var där 3 stycken för salongen, visning/kurs & middag och shopping :)

 

vem är din allra närmsta vän i skell? :)

Jag har känt emelied iprincip sedan jag föddes och vi har alltid hållt ihop, hon känner mig utan och innan så vi vet alltid vart vi har varandra.

Hur träffades du och Melker? :)

Vi träffades via gemensamma vänner på en kompis födelsedagsfest.

 

bästa butik i skell? bästa med hösten/vintern??

hmmm svårt val. h&m är bra, åhlens har mycket variation och bra kvalite

 

Vad är din största dröm?

Jag har för många drömmar för att välja en. Jag älskar att resa så jag skulle vilja åka och se hela europa,  och en roadtrip genom usa skulle jag mer än gärna göra. Jag skulle vilja åka och volontärarbeta på barnhem i sydamerika eller i afrika. jag vill alltid kunna utvecklas som människa och göra det jag älskar. Jag drömmer om att bo i london eller los angeles. och massa massa mer :)) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0