HOME SWEET HOME

Landade igår på svensk mark klockan 8 och väntade sedan på arlanda till 14.25 innan flyget till skell gick. dryg väntan men flygresorna gick väldigt fort och bra! möttes av en mysig famn innan vi skyndade oss hem. hann duscha & svida om innan jag sprang till klipp1 och jobbade en sväng. Mat & godis sedan däckade jag bokstavligen för att sedan vakna 04.30 och vara piggast i världen. har haft en riktigt bra resa, vi har fått se & uppleva sjukt mycket. jag hade väldigt höga förväntningar och jag är nöjd. det mesta var ungefär som jag tänkt mig och vissa saker förvånade mig! Jag har varit duktigt med kameran så bilder kommer seeen :)


image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0