HELLO THERE

 
Varför är det alltid så typiskt att när man verkligen vill köpa något nytt fint så hittar man aldrig något. baaajs. jag ville unna mig själv något fint, gärna somrigt att ha på mig ihelgen men det är fan rea överallt. i-landsproblem...
 
Iallfall så har Charlotte,Oscar & Liam varit här ikväll och som ni ser har vi ätit supergod mat, grillat & drottningpaj till efterrätt och nu förbereder jag det sista inför den årliga stadsfesten. målat naglarna (som efter jobbet imorgon kommer att vara förstört...) testat kläder och packat ihop lite. Imorgon vankas jobbfest med alla respektive direkt efter jobbet. Vi brukar börja med ost, vin & kex på salongen sedan middag och fest!! AAAAAAHHHHH HEEEJ STADSFESTEN!!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0