SÖNDAG

 
 
Istället för att packa och städa idag har jag ägnat mig åt allt annat. har hängt på salongen, handlat, varit hos pappa på middag och avslutade kvällen på bio och såg spider man. Detta har resulterat till panikpackning och jag vet att alla tjejer förstår vad jag menar med det. till er killar ska ´jag berätta; lägg allt du ser i resväskan och tro att du kommer att behöva 6 shorts, 7 klänningar, 5 par skor, 3 bikinisar och 8 toppar på 1 vecka.... high five.
imorgon 09.50 åker vi från skellefteå airport och vidare mot arlanda och sedan skavsta. landar kring 20.00 i trapani i södra italien. nuuu börjar min semester PÅ RIKTIGT. ses mina vänner ♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0