120112

Jag hade en fin födelsedag med besök av både familj och vänner. hade bakat liiite för mycket så hälften är kvar. fick massa fina presenter men den finaste kommer i februari♥  fikade själv så mycket att jag var hög av allt socker så det är tur att man bara fyller år en gång per år haha!
Imorgon fredag och helg, kommer bli skönt med en lugn helg, har varit så mycket senaste tiden och fullspäckade helger så det är skönt att bara vara, speciellt så länge som jag har hemma min sambo. Jag har även för fullt börjat förbereda mig mentalt inför usaresan. 1 månad kvar. 4 veckor ooosv. jag vet inte om jag är nervös eller lyrisk eller förväntansfull... kommer bara bli galet spännande och längtar sjukt mycket!!!! & sjukt nog har vi internet på flyget dit. odds på den?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin tårta:)

2012-01-13 @ 14:12:46
Postat av: M

fin tröja!:) Vars är den ifrån?

2012-01-16 @ 10:33:27
Postat av: Denise

Tack :) den har jag köpt på vero moda :)

2012-01-16 @ 20:27:10
URL: http://deniseborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0