MIN LÖRDAG


en fantastisk afterwork igår med god mat & vin! mycket trevligt och det borde man göra oftare. mina fredagar brukar hända i soffan med jäspningar och mys men så mycket bättre det kan bli:) idag unnade jag mig en härlig sovmorgon eller rättare sagt så steg jag knappt upp. såg hur kallt det var ute så jag låg under täcket lite förlänge innan jag gick var en sväng på friskvårds. middag & hockey på allstar med fina charlotte & hennes mamma och man innan jag åkte till pappa. halvsov i soffan till melodifestivalen och nu har jag myst ner mig i soffan med våran varma brasa bredvid , ser greys och äter nötter och massa frukt. endast 5 arbetsdagar till usa jaaag är såå ladddad :):) ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0