Hej & hå.

 
Igår efter jobbet så mötte jag upp ett gäng fina tjejer på bryggargatan för middag och mys. Kul att få träffas innan jul, och mitt i kaoset. Riktigt god mat, testade laxen för första gången och det var succé!!
Jag hann även slå in julklappar och komma ikapp på det.. Jag är faktiskt riktigt nöjd att jag ligger så bra till i planeringen hehe. Dom sista julklapparna inhandlas idag på lunchen :))
Annars så bor jag nästan på jobbet, dagarna bara flyger iväg så ibland glömmer jag att tänka men snart är det jul och då är alla glada!!!! KRAM

Kommentarer
Postat av: jennifer

sjuuukt fin tröja/linne du har på dej!! vart har du köpt de??:)

2012-12-19 @ 13:34:42
Postat av: Denise

Taack :) jag har köpt den på vero moda!

2012-12-20 @ 20:31:45
URL: http://Deniseborjesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0