30 AUGUSTI

Hösten är nu ett faktum. lika mysigt varje gång när jag faktiskt gillar den. men jag gillar inte att aldrig veta hur jag ska klä mig, har alltid för varma kläder på jobbet, fryser alltid hemma och har alltid svårt att välja kläder när jag är ute och springer. varför är det alltid så? ena sekunden fryser jag och ändå så svettas jag ihjäl i stickade tröjor. samma visa varje höst. mysigt att tända ljus och må gott i soffan och friska fläktar ute när man motionerar.
och så kommer det till det årliga beslutet när frågan är vilket gym jag ska välja, fortsätta på friskvårds eller byta till 360? i-landsproblem, jag vet.
annars då? för att inte skriva en roman så ska jag inte babbla iväg. planerar resor hit och dit. vill överallt och skulle behöva några extra timmar per dygn och så det här med ekonomin. hösten ska vara den "deprimerande" årstiden när sommaren är slut och det blir kallt så går livet under men jag tycker att det är tvärt om. hösten är fantastisk när rutiner och vardagen kommer tillbaka, när man börjar planera resor och drömmer sig bort. Längtar till mysiga middagar med tända ljus och när jag längtar till gymmet. jag gillar hösten :)
 
en fin bild från förra hösten. middag, vin, country och självklart ville max dansa:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0