19E

Vinprovningen igår var riktigt bra. En liten utmaning att sätta en smak i munnen till ord på papper, kul att få testa olika viner, sånt som man inte visste fanns! Annars då? har legat däckad med en mensvärk från helvetet, varför måste man plågas? Och imorgon är det ny vecka, med många möjligheter. blir bara så galen när tiden går så fort, men hösten bjuder bland annat på 3 stockholmsresor som jag ser framemot!!!!
 
ps. igår lämnade min kära mobil denna värld. så jag ber i ursäkt i förväg när ni ringer och lyssnar på en "exalterad" 11årig tjej som spelade in röstmeddelandet som aldrig tog borts. Jaa varsågod i förskott!!!!! så nu kör jag på oldschool, brev eller hälsa på. tack och bock instagram för allt, kommer att sakna dig

Kommentarer
Postat av: Hanna Ek

Letar folk som vill lägga åsikter om vad som är bra/sämre med min blogg. Skulle vara kul om du ville delta. Har även veckans blogg där vinnaren vinner ett eget inlägg där man visas för alla mina läsare. Stor kram

2012-08-22 @ 21:31:58
URL: http://hannaek.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0