THE WORLD



Det bästa jag vet att att resa. Uppleva nya miljöer och kulturer. Det en del av njutningen är att längta, att ha något att se framemot och att kunna dagdrömma. Det sämsta när man har besökt ett nytt ställe är att med erfarenheten och upplevelsen vill jag alltid tillbaka. min första längtan var när jag hade besökt thailand 2007, den exotiska miljön och underbara maten glömmer man inte i första taget och nu min andra ta-mig-tillbaka känsla är usa. aldrig i min vildaste fantasi har jag varit avundsjuk på människor i LA och andras resor till NY. Första dagen på jobbet efter usa kändes för mig tragisk, att NY existerar och att jag är i skellefteå.. jaa, det man inte vet mår man inte dåligt av.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vars har du köpt din skinnjacka? :)

2012-04-11 @ 19:17:27
Postat av: Denise

Den är från h&m :)

2012-04-12 @ 10:48:13
URL: http://deniseborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0