SÖNDAG 15 APRIL



Jag har ett problem. vi har ca 20 tomma ramar uppe på väggen som väntar på fyllas med motiv. Är det någon som har tips på fina tavlor i olika former och mönster. Inte för "kladdiga" och i lagom prisklass. Alla tips uppskattas :)
Annars höll jag tummarna imorse för att våran match skulle ställas in pga snö men så blev inte fallet. Snön var bortskottad och det var kring 0 grader så det var rätt skönt. Jag kände mig ovanligt pigg och lätt i benen men mitt huvud kändes blygtung eftersom min förkyldning väägrar att ge sig. tyyypiskt. Ska snart iväg och handla mat att koka ihop hos charlotte och sedan hålla tummarna för att säsongen inte tar slut i kväll. KRAM

Kommentarer
Postat av: Linnea

http://www.lagerhaus.se/produkter/ramar/316/265#



lagerhaus har två fina grafiska tryck som inte är så jättedyra och som i mina ögon iallafall är riktigt fina.

2012-04-15 @ 21:28:21
Postat av: UH

Några snygga tyger kanske?

2012-04-16 @ 11:05:08
Postat av: Denise

Tack snälla ni!:-)

2012-04-16 @ 22:35:38
URL: http://deniseborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0