VEM ÄR JAG?

             
svarar i telefonen inom tre signaler, oftast. har ibland ont i magen. gillar smycken och annat krimskrams. tycker bäst om ägg tillsammans med kaviar, annars till pyttipanna. har en liten hatkärlek till serier. älskar att fantisera och vara kreativ. ballar aldrig ur. dricker vin och aldrig öl. gärna med popcorn till. ville bli kock innan mamma sa att man jobbar mest helger och kvällar(obs! 5 bast) ogillar rykten. gillar däremot kycklingsalladen på kanel. gillar mysiga höstkvällar och hatar kalla vinterdagar. önskade att jag gjorde något coolt som typ snowboard eller surfing. gillar frukt mer än godis. kan inte hålla växter levande. ogillar att lämna disk men är smyglat ändå. shoppar mer än vad jag borde och jag hatar att sopsortera. älskar att somna på soffan och hatar att laga mat till endast migsjälv. hatar neddragna persienner. älskar vattenmelon & jordgubbar. ogillar makaroner och torrt ris. ör en feeder. hatar att frysa, speciellt när man vaknar på morgonen. drömmer om usa och älskar att resa. har stora drömmar & mål i livet. tror ibland på karma. tycker inte om mörk choklad. har en förmåga att inte kunna behålla kameror. hellre dator än tv. halvrädd för hundar. älskar spel och är riktigt tävlingsmänniska. uppfyllde min största dröm iår. vill testa mina vingar -och allt vad det innebär. jag älskar livet.


frågor?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad var din dröm som du uppfyllde?:)

2011-09-11 @ 23:38:11
Postat av: Angelica

Vart bor du någonstans och vad jobbar du med? :)

2011-09-12 @ 09:26:49
Postat av: mamma

Ja, jag undrar också vad det var för dröm du uppfyllde i år?

2011-09-12 @ 15:53:33
URL: http://marinaborjesson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är verkligen duktig du.

Gillar du fotboll?

vars bor du?

2011-09-13 @ 15:37:06
Postat av: Denise

Jag bor i skellefteå och jobbar som frisör´& Jag tog mitt gesällbrev i år! :-)

2011-09-14 @ 18:53:21
URL: http://deniseborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0