KANALGATAN

Vi har nu bott här i 4dagar, har varken haft tid eller lust att packa upp datorn så den har legat nerpackad tills nu. Det är fortfarande kaos här och vi har fullt upp hela tiden så det kommer nog ta ett tag innan vi får klart här.. i fredags när jag kom hem från jobbet så fixade melker och martin upp en byrå och en soffa,  jag fixade mat och sedan tänkte jag bosätta mig i soffan meeen icket. charlotte smsade mig efter åtta så var det bara att byta om och ner på olles för masssssa drinkar och shottar, riktigt ball faktiskt. bra drag på scenen och självklart öl ur stövlen.. Igår var vi och inhandlade smågrejor som handdukar, en spegel och hatthylla osv.. vid två samlades alla flickvänner från laget för en hockeymatch och som vanligt tror man att man är bättre än vad man är, men vi kämpade iallafall haha! Vi fortsatte på los pepes med good mat och dryck! Kvällen avslutades på allstar med shottar och drinkar. Nu ska jag iväg på salongen för att klippa lillebror och farmor SES

ps. bilder kommer sen, orkar inte leta sladden till datorn...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag har en hårfråga som jag hoppas du kan svara på i något inlägg! Det är så att jag hört att man kan köpa löshår (med clips) på Klipp1, stämmer det? Isåfall hur mycket kostar det, och har ni ett lager inne så man kan testa vilken färg man ska köpa, eller beställer ni från internet? Tack på förhand!

2011-09-04 @ 12:58:37
Postat av: Denise

Ja det stämmer att vi säljer löshår med clips. Vi har inget lager, vi har en ring med hår som man kan kika/jämföra! Tar ungefär 2 dagar att få hem efter man beställt och det kostar 1650:-!

2011-09-04 @ 21:34:11
URL: http://deniseborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0