VART JAG MIG I VÄRLDEN VÄNDER



Hade världens konstigaste dröm vilket ledde till att min nattsömn stördes, vaknade upp helt slut istället för utvilad. det är väldigt konstigt att det händer, men det har hänt mig tidigare! Det ledde till att jag har slumrat till på soffan ikväll när jag egentligen borde ha tvättat och packat eftersom jag åker till barcelona på fredag. frågan är vad tusan man ska packa? shorts & converse eller stickat & boots? ääälskar iallafall att jag (förhoppningsvis) får en skymt av solen innan snön tar över min värld. nu ska jag pussa extra mycket på mitt hjärta och älska min långa sovmorgon imorgon! SES

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha så treligt :)

i Barca♥

2011-10-06 @ 19:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0